Cenne informacje o tym, jak skutecznie schudnąć i mieć wymarzoną, smukłą sylwetkę?

Jeśli chcemy skutecznie schudnąć i mieć wymarzoną smukłą sylwetkę powinniśmy wcześniej zapoznać się z informacjami i doświadczeniami osób, które mają szeroką wiedzę w dziedzinie zwalczania otyłości. Odpowiednie nastawienie i cenne wskazówki dietetyczne pozwolą nam uniknąć wiele pułapek i błędów, które mogą w znacznym stopniu zniweczyć nasz wielodniowy wysiłek w walce z nadwagą.
Pierwsza informacja jest tak, że nie należy wpadać w panikę, jeśli w okresie zimowym mamy pewien nadmiar kilogramów. To właśnie w czasie tych chłodniejszych dni w roku, zgodnie z prawami natury, gromadzimy zapasy energii po to, aby mieć z czego korzystać na przednówku. Kiedy przychodzi wiosna w naturalny sposób stajemy się bardziej aktywni i wówczas zbędne kilogramy tracimy nawet mimo woli.
Druga informacja dotycząca odchudzania to jego tempo. Szybkie chudnięcie zazwyczaj jest rezultatem drastycznego zbijania kalorii. W dłuższej perspektywie czasu nie da się zachować takiego reżimu, a to może skutkować efektem jo-jo. Jeśli mówimy o skutecznym ale i zdrowym odchudzaniu, to mamy na myśli bezpieczne tempo odchudzania w granicach 0,5-0,7 kg na tydzień. Pozbycie się zaś kilkunastu kilogramów powinno być rozłożone na 5-7 miesięcy. Jeżeli będziemy się trzymać takiego tempa chudnięcia, to jest duża szansa na to, że efekty odchudzania będą trwałe.
Pamiętajmy też, że na efektywność naszych działań wpływa nie tylko, to co jemy i jak jemy, ale też stan naszego zdrowia, rodzaj wykonywanej pracy, jak również regularność aktywności ruchowej.
Skoro mowa o aktywności, to ważne jest, aby nie przesadzać z nią i nie ćwiczyć do granic wytrzymałości. Spalanie tkanki tłuszczowej jest największe przy umiarkowanym wysiłku. Istotne jest, aby aktywność była regularna, stosunkowo częsta, minimum 3 razy w tygodniu po 30 minut. Są różne formy aktywności ale według specjalistów najlepsze rezultaty w odchudzaniu uzyskujemy poprzez szybki marsz, pływanie, taniec i jazdę na rowerze. Faktem jest, że do ogólnej puli aktywności ruchowej wliczyć należy też chodzenie po schodach, sprzątanie (minimum pół godzinne), jak również energiczny spacer z psem.
Aby wzmocnić efekty odchudzania warto sięgnąć też po naturalne suplementy diety. Polecam szczególnie RaspberryKetone700. To hit ostatnich miesięcy w dziedzinie zwalczania otyłości.

Poznaj siłę ketonów malinowych w zdrowym, skutecznym odchudzaniu – kliknij i otrzymaj darmowe opakowanie RaspberryKetone700

Życzę wszystkim odchudzającym się osobom samych sukcesów i dużo zdrowia !

Dieta w nadciśnieniu tętniczym

Jaka dieta jest najlepsza w nadciśnieniu tętniczym ?

Jeśli trzeba by było odpowiedzieć tylko jednym zdaniem na to pytanie, to odpowiedź powinna brzmieć tak – należy w codziennej diecie maksymalnie ograniczyć spożycie sodu, a zwiększyć spożycie pokarmów zawierających potas.

Jak to wygląda w praktyce ?

Otóż sód, który jest składnikiem soli kuchennej( NaCl) stosowany jest dla nadawania smaku produktom spożywczym i do przechowywania żywności.

Producenci wędlin i konserw stosują obecnie ogromne ilości soli kuchennej w procesach technologicznych tychże wyrobów. Osoby z nadciśnieniem powinny więc maksymalnie ograniczyć spożycie w/w wyrobów, zawierających sól. To właśnie nadmiar soli kuchennej powoduje zwiększanie się ciśnienia krwi.

Także pieczywo, orzeszki, chipsy i inne produkty posiadają duże ilości soli i dlatego przy nadciśnieniu należy ich jak najmniej jeść. Totalnym błędem dietetycznym w problemach z nadciśnieniem jest dosalanie potraw, pokarmów. Znam wiele osób, które solą mocno pomidory znajdujące się na kanapkach z wędlinami. Wydaje im się, że kanapki są niedosolone. Po wpływem takich wieloletnich praktyk z dosalaniem receptory smaku u tych osób żle funkcjonują. Ja, jeśli jem kanapkę z pomidorem i plasterkiem szynki, to nie dodaję soli w ogóle. Ten nieosolony plasterek pomidora jest jakby wybawieniem dla tego przesolonego plastra szynki.

A tak na marginesie, to mój pies nie lubi wędlin pokroju szynki czy baleronu, odwraca głowę na widok takiej wędliny. Może wyczuwa nadmiar soli….

Pamiętamy więc o ograniczeniu solenia, albo nawet w ogóle nie używajmy soli kuchennej, jak np. w przypadku spożywania większości warzyw. Można się do tego przyzwyczaić i poczuć naturalny smak warzywa. Dieta surowa jest smaczna – kliknij i sprawdż

Jeśli jesteśmy już przy warzywach, to właśnie one i owoce zawierają największe ilości potasu, który przyspiesza usuwanie nadmiaru sodu z organizmu i obniża ciśnienie krwi. Jeśli mamy nadciśnienie to jedzmy jak najwięcej ziemniaków, pomidorów, bananów, arbuzów, owoców cytrusowych, żurawiny.

W tych owocach i warzywach jest najwięcej potasu.

Chorzy na nadciśnienie powinni również ograniczyć spożywanie potraw tłustych i smażonych, a włączyć do codziennej diety oleje roślinne i to tylko takie, które mają właściwe proporcje kwasu omega-3 do omega-6. Zobacz: http://modne.zdrowe.eu/kwasy-omega-3-to-wazny-element-zdrowej-diety-czlowieka/

Ograniczenie picia kawy naturalnej, zwłaszcza mocnej również pozytywnie wpłynie na stabilizację ciśnienia krwi. Chorzy na nadciśnienie muszą też ograniczyć spożywanie alkoholu, który podnosi ciśnienie krwi. Najgorzej mają ”nadciśnieniowcy”, którzy palą papierosy. Ich obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu. Ma ono bardzo niekorzystny wpływ m.in. na serce i naczynia krwionośne. Zobacz: https://zdrow.co.pl/dlaczego-warto-rzucic-palenie/

Oprócz diety istotne w leczeniu nadciśnienia są oczywiście leki zapisane przez lekarza, ale też i aktywność ruchowa oraz naturalne suplementy diety

Tym wszystkim, którzy mają problemy z ciśnieniem krwi polecam świetnie opracowany poradnik ”Nadciśnienie tętnicze” – kliknij , który oprócz ogólnej szerokiej wiedzy na temat nadciśnienia tętniczego, zawiera jadłospisy dla nadciśnieniowców.

 

Wszystkim osobom z problemami ciśnienia krwi życzę zdrowia i książkowego ciśnienia –120/80.