Zdrowe odchudzanie poprzez zdrowe spalanie tłuszczu i oczyszczanie organizmu

jak walczyć z otyłością

Częściej procesowi odchudzaniu poddają się kobiety. Niektóre z nich robią to nawet cyklicznie z mniejszym lub większym efektem. Często rezultaty są niestety tylko okresowe a póżniej następuje efekt jo-jo.

Co więc można zrobić, aby efekty odchudzania były trwałe?

Propozycja może być jedna – zdrowe odchudzanie poprzez zdrowe spalanie tłuszczu i skuteczne oczyszczanie organizmu.

Jest to propozycja dla tych osób, które  nie chcą się głodzić, ani stosować wyniszczających diet.  To metoda zwalczania otyłości dla tych pań, które  nie mają czasu na 3 treningi dziennie, ani pieniędzy na drogich trenerów.

Co więc należy robić, aby skutecznie schudnąć?

Trzeba zastosować pewną metodę, która pomoże Ci:

* poprawić perystaltykę jelit

* odżywić organizm

* odtruć organizm z zanieczyszczeń i toksyn

obniżyć cholesterol

* wzmocnić odporność organizmu

* spalać nadmiar tkanki tłuszczowej nawet w nocy

* pozbyć się cellulitu

Te wszystkie dobroczynne działania zapewni ten naturalny suplement diety – Detox, spalanie, odchudzanie

Naturalne sposoby na pozbycie się kaszlu

naturalne sposoby na kaszel

Zanim poznasz naturalne sposoby na pozbycie się kaszlu, musisz wiedzieć, że zbyt niski poziom dwutlenku węgla w organizmie, pobudza receptory kaszlu, a więc jest jego główną przyczyną. 

Tylko . . . dlaczego te receptory są pobudzane? Bo w płucach gromadzi się wydzielina, której zwykle nie udaje się usunąć poprzez kaszel. Kaszel w tym wypadku to syzyfowa praca.

Idąc dalej: dlaczego w płucach (lub gdziekolwiek indziej) gromadzi się wydzielina? Bo organizm robi wszystko, aby nie dopuścić do nadmiernej utraty CO2, którego i tak już brakuje. Na przykład z punktu widzenia fizjologii, przy normalnym poziomie CO2, nos nie ma prawa się blokować. Jeśli się blokuje, to znaczy, że organizm broni się przed jego nadmierną utratą. Innymi słowy: wydzieliny to mechanizm obronny. Im mniej bowiem wydychasz, tym mniej CO2 tracisz. To samo w przypadku kaszlu.

Zatem aby uwolnić się od kaszlu, należy:

1) po pierwsze usunąć nawyki, przez które tracimy zbyt dużo CO2,

2) po drugie: wprowadzić nawyki, które podnoszą poziom dwutlenku węgla.

Jeśli wyeliminujemy przyczynę (zbyt niski poziom CO2), mechanizmy obronne (flegma, wydzielina) nie będą potrzebne, zatem kaszel ustąpi, nos się odblokuje . . . i wreszcie zaczniesz żyć.

Wszystko to jest oparte nie o teorie, a o prawa fizjologii ludzkiego organizmu. 

Wracając do kaszlu . . .

ZŁE NAWYKI, które należy usunąć, tzn.:

>> Kasłanie przez usta. Możesz dwukrotnie skrócić napady kaszlu, jeśli nauczysz się kasłać z zamkniętymi ustami. Flegma po kilku chwilach naturalnie podejdzie do gardła. Wystarczy odchrząknąć i połknąć. Kwaśne środowisko żołądka wybije wszystkie bakterie.

>> Oddychanie przez usta. Jak wiadomo, prowadzi do nadmiernej utraty CO2, a więc wzmaga produkcję wydzielin i pogłębia symptomy kaszlu. Ratunek: oddychać tylko przez nos, ponieważ nos służy oddychaniu, a usta jedzeniu; nie inaczej.

>> Głębokie oddychanie, które szkodzi zdrowiu. Utrudnia  bowiem transport tlenu do tkanek mózgu, serca, wątroby i innych narządów, co prowadzi do hipoksji — niedobór tlenu na poziomie komórkowym. Podobnie jak wyżej, wzmaga to produkcję wydzielin i nasila kaszel. Ratunek: oddychać tak, by zbliżyć oddech do medycznej normy, tzn. 6-8 litrów powietrza na minutę. Taki oddech jest spokojny i zawsze płytki, nigdy głęboki.

DOBRE NAWYKI, które należy kultywować, tj.:

>> Ruch fizyczny. Pracą mięśnie produkują CO2, dlatego w ruchu łatwiej uwolnić się od napadów kaszlu.

>> Spanie z zamkniętymi ustami. Dlaczego najsilniejszy kaszel towarzyszy zwykle po przebudzeniu? Bo w czasie snu ludzie zwykle oddychają przez usta i przez to tracą za dużo CO2. Ratunek: zaklejać usta hipoalergiczną taśmą chirurgiczną. Jak długo? Tak długo, aż układ nerwowy nauczy się trzymać usta na kłódkę.

To tyle w tym temacie.

Życzę zdrowego życia bez kaszlu.

 

Żródło: Dziennik Mapy Zdrowia

Przepis na skuteczne pokonanie senności i na dodanie sobie energii

prysznic na przebudzenie

Chyba większość z nas ma poważny problem z rannym przebudzaniem i szybkim dochodzeniem do pełnej sprawności organizmu.

Czy jest więc skuteczny sposób na to, aby dobrze się obudzić i zacząć dzień z pełną energią?

Tak, jest taki sposób na szybkie pokonanie senności na początku dnia i bynajmniej nie chodzi tu o picie kawy… a o specjalnie dawkowany prysznic.

A to dokładny przepis na skuteczne pokonanie senności i na dodanie sobie energii za pomocą prysznica:

Najpierw oblewamy się ciepłą wodą. Po chwili stopniowo obniżamy temperaturę, do 15 stopni C i oblewamy się nią od stóp do głowy przez kilka minut. Przez pół minuty możemy czuć się trochę nieswojo ale po chwili odczujemy przyjemność, odprężenie i świeżość z takiego typu zabiegu a także przypływ energii.

W ten sposób pobudzone będzie nie tylko ciało ale także umysł.

Taki rodzaj prysznica pozytywnie wpływa na układ krążenia, tarczycę, wzmacnia odporność organizmu.  Osobom, które mają problemy ze wstawaniem ale też i ze spaniem, polecam  super poradnik Mateusza Karbowskiego “Sztuka spania i wstawania” – klinij i zobacz 

Sztuka spania i wstawania

Zdrowy sen

Zdrowy sen jest niezbędny do zachowania równowagi fizycznej i psychicznej.

Brak snu lub zakłócenia w jego fazach zwykle mają swoje konsekwencje z trudnością w koncentracji i brakiem uwagi w ciągu dnia.

Zdrowy sen podzielony jest na fazy, każda z nich jest inna. Różnią się między sobą aktywnością mózgu i czynnościami fizjologicznymi. Najważniejszą dla naszego ciała fazą jest REM (Rapid Eye Movement) zwana też czasem snem paradoksalnym. Badacze jak dotychczas nie poznali wszystkich jego funkcji. Wiadomo jednak, że problemy w tej fazie snu, niosą ze sobą największe konsekwencje.

Co zrobić, jak nie możesz spać ?

Mogą być różne przyczyny Twojej bezsenności. Twój zegar biologiczny mógł rozregulować się z powodu nadmiernego stresu, złej diety lub niedoboru melatoniny. Niedobór ten mógł zostać spowodowany również przez poważniejsze schorzenia szyszynki.

Dlatego przy długotrwałej bezsenności należy skonsultować się z lekarzem.

Pamiętaj, że zdrowy sen potrzebny jest w każdym momencie Twojego życia i to on potrafi przywrócić Ci energię i dobre samopoczucie. 

Tabletki na sen zostawiłbym na koniec, jeśli już nic nie pomaga w walce z bezsennoscią. Na początek proponuję zapoznać się z naturalnymi metodami zasypiania takimi, jak w są przedstawione chociażby w ebooku ” Uzdrawiający sen ” – kliknij

Uzdrawiajacy sen

Dobry sen w czasie ciąży jest szczególnie ważny, mimo że przyszłe matki mogą mieć problemy z zasypianiem. Organizm kobiety w czasie snu regeneruje swoje własne siły i odpoczywa zarówno psychicznie, jak i fizycznie. Natomiast widoczny wzrost stężenia hormonów wzrostu pomaga rozwijać się dziecku.

Niektóre pozycje seksualne ułatwiają zajście w ciążę

Głównym celem życia seksualnego człowieka zawsze było i jest poczęcie potomstwa. Wpólczesnie wiele młodych osób pragnących mieć potomstwo ma  poważne problemy, aby zajść w ciążę. Różne są sposoby i metody ułatwające poczęcie potomstwa.

Niekiedy nie potrzeba zbyt wiele zachodu, aby poprawić sytuację i skutecznie zajść w ciążę.

Otóż, okazuje się, że niektóre pozycje seksualne ułatwiają zajście w ciążę.

Jakie to pozycje ?

Są to te wszystkie pozycje, w których kobieta leży na plecach.

To właśnie te pozycje powodują zgromadzenie jak największej ilości spermy w pochwie, blisko szyjki macicy oraz pozwalają na skuteczne dojście plemników do komórki jajowej.

Najlepsza jest pozycja klasyczna, w której kobieta leży na plecach i oplata nogami tułów mężczyzny a dodatkowo ma podłożoną pod biodra poduszkę. Może też założyć nogi na ramiona klęczącego partnera lub oprzeć się nogami o jego tors.

Bardzo skuteczna na zajście w ciążę, szczególnie dla kobiet z tyłozgięciem macicy i mężczyzn ze słabym nasieniem, jest pozycja kolankowo-łokciowa. 

Poza tym dla mężczyzn ze słabym nasieniem mam wspaniałą wiadomość. Jest już dostępny w naszym kraju rewelacyjny naturalny suplement diety Maxatin, który zwiększa produkcję spermy. Stosując Maxatin można liczyć na mniej więcej pięciokrotny wzrost ilości spermy wytwarzanej przez organizm. Wystarczy połknąć 2 tabletki rano popijając wodą lub i ok. 30 minut przed planowanym stosunkiem seksualnym. Wzmocni to potencję i siłę wytrysku.

Nie zastanawiaj się dłużej, kliknij i zobacz co zyskasz zamawiając Maxatin!

Mataxin na poprawę jakości i ilości spermy

Naturalne sposoby na wzmocnienie odporności organizmu i uniknięcie chorób

jak wzmocnić odporność organizmu

Na początku marca jeszcze kilkanaście lat temu można by się spodziewać srogiego mrozu, sporo śniegu i świata skutego lodem. Teraz nic z tych rzeczy. Zimy w zasadzie nie ma. Występuje wiatr, deszcz, słota oraz skoki temperatury, zmienna aura – nie wiadomo, jak się ubrać, żeby nie zmarznąć, albo nie przegrzać się. Taka pogoda, to niestety nic dobrego dla naszego organizmu. Przy tak zmiennej pogodzie, dopada nas przeziębienie, osłabienie, katar, grypa czy może jeszcze coś gorszego.

Jak tego uniknąć i naturalnie podnieść swoją odporność ?

Można tego uniknąć, ba nawet są naturalne sposoby na wzmocnienie odporności organizmu i uniknięcie chorób.

Żeby podnieść odporność organizmu wystarczy zjeść dwa ząbki czosnku dziennie. Działa on bakteriobójczo i skutecznie wzmacnia odporność. Nie lubisz czosnku ? Nie szkodzi są naturalne suplementy diety zawierające czosnek, których stosowanie nie nie niesie za sobą skutków ubocznych. Polecam Puritans Pride Czosnek Bezzapachowy – kliknij i zamów

Czosnek bezzapachowy

Aby wzmocnić odporność należy się też hartować, wychodzić na spacery, nawet w tak podłą pogodę. Wydaje Ci się, że to nie pora na spacery? Nic bardziej mylnego. Zamykanie się w domu przed zarazkami nic nie da. Trzeba się hartować i przyzwyczajać organizm do bycia na świeżym powietrzu.  Wystarczy, że na początek codziennie pójdziesz na 15-minutowy spacer. Bez względu na pogodę. Co ważne, ubierz się adekwatnie do pogody, ani zbyt grubo, ani zbyt lekko. Naucz się wietrzyć mieszkanie. W ten sposób nie podniesiesz swoją odporność.

Następna sprawa dotycząca wzmocnienia odporności to zdrowa dieta oparta o warzywa. Jedzmy warzywa surowe, gotowane na parze, w sałatce, na patelni, czy w zupie. Im więcej warzyw w naszej diecie, tym lepiej. Tak dostarczymy organizmowi naturalnych witamin i minerałów. Dzięki temu wzmacniają się siły obronne naszego organizmu, stajemy się bardziej odporni na bakterie i wirusy.

Ważna kwestią w podnoszeniu odporności organizmu jest też umiejętność radzenie sobie ze stresem oraz odpoczynek. Nic tak nie wzmacnia odporności, jak odpowiednia dawka codziennego relaksu. Wystarczy cały dzień stresu w pracy lub w domu, aby zaburzyć równowagę psychofizyczną organizmu. Dlatego musimy w ciągu dnia znależć przynajmniej 30-60 minut tylko dla siebie.  Można poczytać ulubioną książkę, wypić herbatę z cytryną, zrobić sobie aromatyczną kąpiel, iść na spacer, etc. Reasumując należy zrobić coś, co sprawi że odpoczniemy i oderwiemy się od kłopotów.

I jeszcze sprawa pozbycia się toksyn z organizmu. Toksyny to jest główny sprawca naszej niskiej odporności, bólów głowy, braku sił i energii. W zasadzie to są one wszędzie: w naszym jedzeniu, wodzie, powietrzu. Tak więc i jelita, zapchane są złogami. Przedostają się do krwiobiegu i stopniowo nas zatruwają. Mogą powodować nie tylko osłabienie i bóle głowy, ale być też przyczyną chorób autoimmunologicznych, min. takich jak niedoczynność tarczycy, zapalenie stawów czy choroby jelit. Usunięcie z organizmu toksyn to w zasadzie pierwszy i najważniejszy, naturalny krok do wzmocnienia odporności. Jak usunąć toksyny z jelit ? Jest jedna droga do usunięcia toksyn z jelit i wzmocnienia odporności organizmu. Jest nim błonnik pokarmowy.

Żródło: Mapa Zdrowia