Dieta bez pszenicy, czyli o tym, jak pozbyć się pszennego brzucha i być zdrowym

Okazuje się, że jedną z przyczyń nadwagi współczesnego człowieka może być spożywanie pszenicy, głównie pod postacią chleba. To właśnie pszenica przyczynia się do powstawania pszennego brzucha. Tak twierdzi amerykański kardiolog dr William Davis. Uważa on, że dzisiejsza pszenica nie jest już podstawą naszej codziennej zdrowej diety. Nasz chleb powszedni wyprodukowany z mąki pszenicznej jest niezdrowy.

Dlaczego tak się stało ?

Otóż, Od kilkudziesięciu lat nie jemy pszenicy, tylko zboże sztucznie wyhodowane. Poprzez sztuczne modyfikacje, stało się ono dla nas toksyczne. Po spożyciu pszenicy poziom glukozy we krwi rośnie gwałtowniej niż po zjedzeniu cukru, a ponadto ma właściwości uzależniające, co doprowadza do huśtawki głodu i przejadania się oraz zmęczenia.

Za to dieta bez pszenicy może nam przynieść konkretne, wymierne korzyści takie jak: stała utrata masy ciała, obniżenie cholesterolu, ograniczenie chorób jelitchorób skóry, ograniczenie stanów zapalnych układu nerwowego, złagodzenie objawów cukrzycy typu 2 i wiele innych.

To wszystko jest prawdą ! Zostało poparte licznymi badaniami klinicznymi, jakie przeprowadził dr Davis u tysięcy własnych pacjentów. Mało tego on sam był człowiekiem otyłym. Doszedł do wniosku, że pszenica mu szkodzi. Gdy przestał ją jeść, schudł ok. 20 kg !

Dr William Davis opisał to wszystko w niedawno wydanej w Polsce książce pt. ” Dieta bez pszenicy. Jak pozbyć się pszennego brzucha i być zdrowym ” – kliknij, sprawdż i pozbądż się pszennego brzucha! 

 Dieta bez pszenicy

Można też zamówić najnowsze dzieło dr Davisa pt. ” Kuchnia bez pszenicy “, w którym to znajdziesz aż 150 inspirujących przepisów, które pomogą w pozbyciu się pszennego brzucha i utrzymaniu optymalnej wagi ciała.

Tu zamówisz publikację ” Kuchnia bez pszenicy. 150 przepisów, które pomogą pozbyć się pszennego brzucha i wyzdrowieć ” – kliknij

 Zestaw - Dieta bez pszenicy + Kuchnia bez pszenicy