Jak być zdrowym dzieckiem?

Jeśli jesteś mamą lub tatą, dziadkiem lub babcią nosisz odpowiedzialność za zdrowie swojego dziecka, wnuka. To od Ciebie zależy, czy jego radość życia będzie rozkwitać czy rozbijać się o choroby. Od Ciebie zależy, czy będzie leczyć zęby w bólach czy czerpać społeczne korzyści, jakie daje perfekcyjne uzębienie. Od Ciebie zależy, czy będzie miało problem z koncentracją, nauką i pracą czy będzie osiągało ponadprzeciętne wyniki najpierw w szkole, potem na studiach, a na końcu w pracy zawodowej.

Jak być zdrowym dzieckiem?

A oto praktyczne porady, które pomogą zdrowiu Twojego dziecka:

1. Oddychanie. Wpływa na metabolizm, a więc na pracę mózgu, serca, wątroby, nerek i całej reszty. W efekcie od oddychania zależy, ile wapnia wchłoną kości, ile tlenu dotrze do mózgu, ile witamin i minerałów dostaną biliony komórek i jak dobrze organizm będzie walczył z wirusami. Pierwsza sprawa, jaką trzeba dzieciom podkreślać: aby oddychały przez nos, nigdy przez usta. Druga sprawa: aby uświadamiać je, że głębokie oddychanie nie jest korzystne dla zdrowia. To ważne, bo gdy dorosną, będą czytać książki i słuchać ludzi, którzy nie mają pojęcia o wymianie gazowej i fizjologii. Otóż fizjologia mówi, że głębokie oddychanie niszczy zdrowie, ponieważ utrudnia transport tlenu z krwi do komórek. Udowodnił to już na początku ubiegłego wieku naukowiec Christian Bohr. Paradoksalnie – im głębsze oddychanie, tym mniejsze natlenienie ciała.

2. Uzupełnianie jadłospisu o dary Natury. To fakt, z którym nikt nie dyskutuje: dzisiejsze pożywienie jest wyjałowione ze składników odżywczych. Dlatego mądrze jest je uzupełniać tym, co oferuje Natura. Przykład: jagody goji, chlorella,Ostropest plamistyy.

Ten ostatni można dostać tu >> Ostropest plamisty
Możesz dodawać produkt do potraw dzieciom po 12 roku życia, zgodnie z tym, co podaj literatura naukowa.

Ostropest plamisty