Jak przygotować zdrowe śniadanie?

Śniadania są ważne. Jak pewnie już wiesz najlepiej zjeść śniadanie dopiero, kiedy przychodzi głód. Niekoniecznie od razu po wstaniu z łóżka. Nawet, jeśli miałby to być o 12 w samo południe to lepiej słuchać swojego organizmu, niż napychać się na siłę o poranku.

Tak czy inaczej, warto zacząć dzień od czegoś pożywnego, pełnego naturalnych witamin i minerałów.

A jeśli chcesz przygotować takie zdrowe śniadanie łatwo, szybko i wygodnie to polecam najnowszy przepis od Magdy z Mapy Zdrowia.

Ten przepis to następująca mieszanka:

– łyżka siemienia lnianego,

– łyżeczka Ostropestu plamistego,

– orzechy brazylijskie (3 sztuki),

– migdały (6 sztuk),

– cynamon (wg uznania)

Wszystkie te produkty mają zbawienny wpływ na Twój organizm. Doładowują go eksplozją witamin i minerałów. Trudno jednak połączyć tak różne składniki w jednym posiłku. Ale…

Teraz, dzięki przepisowi Magdy, możesz serwować sobie takie ”poranne doładowanie” każdego dnia, a świeży Ostropest plamisty możesz nabyć tutaj – kliknij

  Ostropest plamisty

Zdrowe drugie śniadanie.

Drugie śniadanie jest też bardzo ważnym posiłkiem, o czym wielu z nas zupełnie zapomina lub po prostu lekceważy sobie ten posiłek. To właśnie drugie śniadanie wyrównuje nam utraconą energię. Zbyt długie przerwy między posiłkami sprzyjają spadkowi poziomu cukru we krwi co z kolei powoduje zmęczenie, obniża naszą sprawność, sprawia, że mamy problemy z koncentracją.

Wszyscy wiemy, że powinniśmy jeść co najmniej pięć posiłków dziennie, czyli posiłek powinien wypaść co trzy godziny.

Drugie śniadanie wcale nie musi być obfite, chodzi po prostu o złagodzenie głodu.

Muszą też o tym pamiętać osoby odchudzające się.

Pominięcie drugiego śniadania, może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego (czyt. zmniejszenia wagi ciała). Jedyną skuteczną metodą w odchudzaniu nie jest eliminacja posiłków a tylko zmniejszenie liczby zjadanych kalorii, ograniczenie ilości tłuszczy nasyconych i węglowodanów w diecie oraz jedzenie owoców i warzyw 5 razy dziennie.

Pomijanie drugiego śniadania lub jadanie byle czego, w pośpiechu to jedno z wielu negatywnych zjawisk obecnych czasów.

Jeszcze gorzej jeśli problem pomijania drugiego śniadania dotyczy naszych pociech. Spora grupa dzieci albo w ogóle nie nosi śniadania do szkoły albo za otrzymane pieniądze kupuje i je niezdrowe produkty takie jak np. batoniki, chipsy, wafelki a popija je słodkimi napojami gazowanymi, sztucznie barwionymi.

Wychodząc naprzeciw tym wszystkim osobom, które nie mają czasu na przygotowywanie sobie i dzieciom wartościowych posiłków na drugie śniadanie albo nie mają pomysłu na nie, firma Akuna (producent znanego w Polsce suplementu diety – Alveo) przygotowała dwa rodzaje odżywczych, zdrowotnych batonów AkuBar : AkuBar Nutrition i AkuEnergy oraz napój AkuEnergy.

Tu możesz je kupić – kliknij

 akubar

Żródło: Mapa Zdrowia